Успіх

Робота за професією - для більшості з нас це невід'ємна складова повноцінного життя. Завдяки їй ми отримуємо фінансову незалежність і відчуваємо себе впевненіше в цьому світі. Життя давно довела, що якщо і не щастя, то вже благополуччя точно залежить від грошей. А вірніше - від їх кількості. Чим більше у людини грошей,тим ширше його можливості і цікавіше життя. А де їх взяти, якщо на ці самі широкі можливості не вистачає? Самий розумний вихід - заробити. Як показує досвід, успішні люди швидше просуваються по кар'єрних сходах і більше заробляють. Значить, саме час дізнатися, як домогтися успіху на роботі, щоб стати більш незалежною і, можливо,ще щасливішим. Про це і розкаже Сайт Чарівна своїм вірним читачкам.

Нерідко трапляється так, що колишнє місце роботи доводиться залишити, і не важливо, що послужило тому причиною. Питання в іншому: без грошей довго не проживеш, тому сама собою виникає необхідність пошуку нової роботи. Після перегляду всіляких оголошень та подачі свого, вам, нарешті, надається непоганий шанс. Резюме розглянуто, і вам призначена співбесіда. Здається, ще трохи і нова високооплачувана робота вже належить вам. Але не все так просто, попереду у вас відповідальна зустріч з роботодавцем, тому так важливо знати, як поводитися на співбесіді, щоб не вдарити обличчям в бруд. Корисними порадами вирішив поділитися сайт Чарівна.

З крадіжками люди стикаються на кожному кроці. У тому числі і на роботі. Якщо крадіжку матеріальних цінностей дуже легко вирахувати і довести, то з крадіжкою ваших ідей справа йде набагато складніше. Жіночий сайт Чарівна розповість вам, як можна захистити свою інтелектуальну власність.

Генерувати ідеї - це ще не все, дуже важливо зуміти їх захистити і самому уявити. Психологи попереджають, що тих, хто не здатний відстояти свою думку і свої пропозиції та ідеї, чекають вічні невдачі на кар'єрних сходах.

Кожен найманий працівник хоч раз у житті замислювався про можливість розпочати власний бізнес. Працювати на себе, приймати рішення, ризикувати і вигравати - що може бути більш захоплююче. Але не кожен готовий відмовитися від уявної, але стабільності, яку дає працю на «чужого дядька». Стримує страх, туманність перспектив, невпевненість у власній підприємливості.

Самі різні відчуття може викликати у жінок постдекретний вихід на роботу, від сильної печалі, що на роботу вона виходить вимушено, до радості, що, врешті-решт, закінчився час «сидіння вдома».

Однак у таких випадках жінці доведеться переживати адаптаційний період. Повернення на роботу після декрету - як правильно це зробити? Щоб робоча адаптація відбувалася швидше, а печаль не переросла в депресію, необхідно звернути увагу на наступні фактори:

Стресу піддається кожна з нас. Надзвичайна ситуація, яка призводить до стресу, може виникнути в будь-який момент. Але найчастіше такі випадки відбуваються з нами на роботі, тому що саме тут ми проводить третину свого життя, будуємо кар'єру, рвемося вгору. У теж час ніхто не хоче, щоб робота погано впливала на наше життя і здоров'я. Сайт для жінок Чарівна знає, як визначити стрес на роботі, і як боротися з цією недугою.

Суботнім ранком замість того, щоб насолоджуватися майбутніми вихідними, ти починаєш мучитися передчуттями нового робочого тижня. Раптова простуда радує можливістю взяти лікарняний лист і не з'являтися на роботі, не побоюючись санкцій за прогул. Захоплені розповіді приятелів про успіхи на трудовому поприщі викликають лише напади відчаю і почуття жалості до себе.

Можна не ходити до лікаря, тому що діагноз гранично простий - ненависна робота.

Щоранку ти констатуєш, як наростають негативні емоції в міру наближення до офісу. Шлагбаум ще не встиг повернутися у вихідне положення, пропустивши тебе на стоянку, а настрій вже на нулі.

Найприкріше, що твої проблеми на роботі пов'язані не з низькою кваліфікацією або в'їдливим начальником. Ім'я їм - open-space - офіс, в якому всі співробітники незалежно від рангу та посади сидять в одному приміщенні.

Бесіда - це коли три жінки зупиняються, щоб поговорити. Плітки починаються, коли одна з них іде.

Х. Шрайнер

Хто з нас не обговорював з одного подружкою іншу у неї за спиною? Рухомі ледарством або цікавістю, з неприязню чи нейтрально - неважливо, як і чому це відбувалося. Побалакали - і забули. Раптом ти зіткнулася з тим, що плітки розпускають про тебе. І не де-небудь у вузькому дружньому колі, а на роботі.

Що важливіше: кар'єра чи сім'я? Одвічна жіноча проблема. У чоловіків все просто: на першому місці апріорі стоїть кар'єра. Успіх у діловій сфері забезпечує чоловікові не тільки можливість самореалізації, але й більш широкий вибір супутниць життя.

У жінок все складніше. Успіх на кар'єрному поприщі не гарантує щастя в особистому житті. У деяких випадках талановитій жінці-керівнику складніше знайти гідну пару, ніж менш успішним подругам. Діти опиняються покинутими, адже майже весь свій час мама присвячує роботі.

Сторінка 1 із 8